Bem vindo ao nosso forum ! É seu primeiro acesso?
Registro
Página 2 de 4 PrimeiroPrimeiro 1234 ÚltimoÚltimo
Resultados 16 a 30 de 46
  1. #1
    Jose Javier Garcia Moreta
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    files give me error when unzipping with .rar

    what program did you sue oto extract the files ?

  2. #16
    albert
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    O pessoal ai só descompactou a CHD do jogo que tem no mame, como o jogo é feito em um pc nos moldes dos jogos da Taito Type que são pcs com um Windows modificado, esse segue a mesma ideia de um pc com Windows. O jogo realmente funciona no Windows normal mais não tem os comando já que o arcade usa JVS para isso. Agora o pessoal achou um meio emular os controles e como eles respondem e comunicam, porém precisam de um programador ou que o Romhack crie um loader que faça a função de emular os controles para geral.

  3. #17
    Combone
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Kd o RomHack?.

  4. #18
    saga
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Ban nu romraque ki abandonou nóis e as emulassaum!

  5. #19
    Romhack
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    kkkkkkkkkkkkkkkkk
    Nos últimos tempos tenho andado muito ocupado, mas parece ser algo simples de fazer, já que o yksoft1 já fez engenharia reversa no protocólo... vou baixar e ver o que dá pra fazer...

  6. #20
    yksoft1
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Citação Postado originalmente por Romhack Ver Post
    kkkkkkkkkkkkkkkkk
    Nos últimos tempos tenho andado muito ocupado, mas parece ser algo simples de fazer, já que o yksoft1 já fez engenharia reversa no protocólo... vou baixar e ver o que dá pra fazer...
    In fact Deathsmiles II's IO board is using an ASIC to convert standard JVS command set to a simple command set I partially REd.

  7. #21
    Romhack
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Citação Postado originalmente por yksoft1 Ver Post
    In fact Deathsmiles II's IO board is using an ASIC to convert standard JVS command set to a simple command set I partially REd.
    I'm trying to run, but game stucks in loading screen even with cracked version...
    Anyway, here is a loader with protocol... I don't know if it works :S
    https://www.dropbox.com/s/dhrhljux3nzikik/ds-loader.rar

  8. #22
    gamer9347
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Thanks for taking the time to do this.

    I would like to try the loader but I'm having errors. First it was, msvcp110d.dll is missing.

    Once I downloaded that dll, I tried to run the ttx_config, I get a new error "The application was unable to start correctly (0xc000007b)"

    "Now loading" screen usually takes 20-30 seconds on my computer.

  9. #23
    scooby911
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Thanks Romhack for your work.

    Did you try your loader with the cvgame6.exe (https://www.sendspace.com/file/r5j4v5) ?

    I can pass the ...Now loading.. page but after the end of the loadind sequence I have a JVS 4001 error.

    Good luck to fix the problem. I hope you have some ideas.
    Best regards

    Citação Postado originalmente por Romhack Ver Post
    I'm trying to run, but game stucks in loading screen even with cracked version...
    Anyway, here is a loader with protocol... I don't know if it works :S
    https://www.dropbox.com/s/dhrhljux3nzikik/ds-loader.rar

  10. #24
    Alex001
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Acho que o Romhack precisa de um incentivo para se animar, um esquema de doação pelo conhecimento do amigo em questão seria justo, afinal como ele mesmo diz, anda sem tempo!

  11. #25
    yksoft1
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    http://youtu.be/el9e3H3MhlU
    This is how I run the game. Notice the initialization handshake is done IMMEDIATELY after the game window is created.
    Only my later crack diff will work, cvgame6 will not.
    @Romhack
    Please compile your loader with older Visual Studio such as 2008 or 2010 with static C runtime, as the game runs best only on Windows XP.

  12. #26
    yksoft1
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Citação Postado originalmente por scooby911 Ver Post
    Thanks Romhack for your work.

    Did you try your loader with the cvgame6.exe (https://www.sendspace.com/file/r5j4v5) ?

    I can pass the ...Now loading.. page but after the end of the loadind sequence I have a JVS 4001 error.

    Good luck to fix the problem. I hope you have some ideas.
    Best regards
    4001 is error in initialization. The initialization handshake might be wrong.

  13. #27
    cecil harvey
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Citação Postado originalmente por yksoft1 Ver Post
    Please compile your loader with older Visual Studio such as 2008 or 2010 with static C runtime, as the game runs best only on Windows XP.
    Windows XP is too old dude,i don't want use virtual machines only for play one game

  14. #28
    Bruno Bicalho
    Visitante

    Thumbs down Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Citação Postado originalmente por cecil harvey Ver Post
    Windows XP is too old dude,i don't want use virtual machines only for play one game
    He said it 'cause the game was created to run on same XP subsystem (as embedded version of XP). He doesn't said tips to run better in YOUR machine, but to run the GAME smooth. Some folks think that run games created for other OSes, with system protections and different filesystems is easy like create a powerpoint presentation.

    If you want to run in the way you need, let's help on develop tools, hacks and tutorials. You was rude on someone that came to help.

  15. #29
    cecil harvey
    Visitante

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    cara eu sei disso mas acho que a maioria aqui quer algo que não complique muito,senão do que adianta tudo isso pra no final todo mundo ter que ser obrigado a usar Windows XP só pra rodar um game?

  16. #30

    Re: Deathsmiles 2 Arcade PC

    Citação Postado originalmente por cecil harvey Ver Post
    cara eu sei disso mas acho que a maioria aqui quer algo que não complique muito,senão do que adianta tudo isso pra no final todo mundo ter que ser obrigado a usar Windows XP só pra rodar um game?
    Mas esse não é o intuito do tópico, o ponto aqui é unir quem tem conhecimento o suficiente pra quebrar a proteção desse jogo e fazer ele rodar, isso sim é o mais importante

Página 2 de 4 PrimeiroPrimeiro 1234 ÚltimoÚltimo

Tópicos Similares

  1. Respostas: 794
    Último Post: 22/12/2019, 08:19
  2. Arcade PC Dump-NESICAxLive/Taito Type X/X2/X+ tested in PC.
    Por Si Anik no fórum Tudo Sobre Emulação
    Respostas: 11
    Último Post: 07/09/2019, 20:46

Marcadores

Permissões de Postagem

  • Você não pode iniciar novos tópicos
  • Você não pode enviar respostas
  • Você não pode enviar anexos
  • Você não pode editar suas mensagens
  •