Bem vindo ao nosso forum ! É seu primeiro acesso?
Registro
Página 41 de 63 PrimeiroPrimeiro ... 31394041424351 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 601 a 615 de 932
  1. #1

    Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Tópico será atualizado em breve



    Trailer:



    Post no blog do playstation:

    In case you missed our announcement at PlayStation Experience, Marvel and Capcom have joined forces once again to bring you the next epic chapter in our highly acclaimed cross-over series: Marvel vs. Capcom: Infinite! Universes collide with fun, frantic player-vs-player battles.



    Marvel vs. Capcom: Infinite will feature a variety of exciting and accessible single player modes and rich multi-player content for new players and longtime fans alike.
    In addition to single player Arcade, Training and Mission modes, a visually stunning and immersive cinematic Story Mode will put players at the center of both universes as they battle for supremacy against powerful forces and a new villain.



    Features

    Reborn Rivalries: Universes collide once again in this all-new crossover clash for the ages, where players select their favorite Marvel and Capcom characters and engage in accessible and action-packed 2v2 partner battles.
    Infinite Power: Pulled from classic Marvel lore, unique and game-changing Infinity Stones can be implemented into players’ strategies as a way to influence the outcome of battle. Each Infinity Stone provides a unique advantage to the player and represents a different aspect of the universe: power, space, time, reality, soul, and mind.
    Iconic Heroes: Choose from a diverse roster of fan favorite characters pulled from Marvel and Capcom universes, including Iron Man and Captain America from the Marvel side, and Ryu and Mega Man X from Capcom. Many more playable characters will be revealed in the future.
    Cinematic Story: Heroes and villains battle for supremacy in a timeless struggle set in the Marvel and Capcom universes. The original storyline answers the questions regarding the new clash and lets players step into the shoes of classic characters from both sides as they wage war against powerful forces in an attempt to defeat a new villain.
    Accessible Single Player Content: In addition to the cinematic story experience, players can hone their skills in a variety of accessible single player modes, including Training, Mission and Arcade modes.
    Vast Multiplayer Features: Robust online modes and content including ranked and casual matches, global leaderboards, and online lobbies with spectator mode deepen the overall experience.
    Graphics: Unreal Engine 4 technology pushes the cinematic visuals and next-gen realism into a new era.



    Marvel vs. Capcom: Infinite is currently in development and will release across North America and Europe in Late 2017.
    Tune in to ESPN on Sunday, December 4 during the Capcom Cup 2016 broadcast to see an extended trailer from Marvel vs. Capcom: Infinite. We’ll have more information to share soon, so be sure to follow us on Twitter and YouTube for all things Marvel vs. Capcom: Infinite.

  2. #601
    Abigail
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Rugal Berstein Ver Post
    Quem não gostou de SFxTK não vai gostar de SFV. Eu só acho que deveriam diminuir um pouco os danos do jogo, principalmente de target combos.Esse jogo judia pois nem todos os personagens tem golpes para levantar em reversais, principalmente nos cantos. Se os v-reversal fossem indefensáveis beleza mas não são. E a maioria dos personagens tem recuperação muito rápida após golpes normais e especiais. Mesmo os pro players quando caem nos cantos suam para se livrar. eu jogo de Alex, Birdie e Abigail agora, mas quando vejo Laura, Cammy, Jury ou Kolin na tela já suo frio.
    Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam
    tópico errado, kkkkk

  3. #602
    Rugal Berstein
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Abigail Ver Post
    Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam
    tópico errado, kkkkk
    Obrigado pelo dês-serviço, mas me senti no direito de responder o que respondi baseado nos posts acima.

  4. #603
    Abigail
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Rugal Berstein Ver Post
    Obrigado pelo dês-serviço, mas me senti no direito de responder o que respondi baseado nos posts acima.
    Eu estava de zoeira, um alivio cômico, porque em todo tópico é uma choradeira só em cima desse jogo, como não bastasse a audiência das 609 pagina do Street Fighter V, sempre arranjam uma maneira de falar do jogo, mesmo o moderador claramente pedindo para terminar com essa discussão que sempre da na mesma. E não é só nesse tópico, mas em todos.

    Mas enfim não queria ser arrogante, nem nada... As vezes eu também me sinto na vontade de responder, mas deixo passar, por que pode acabar gerando tretinhas que nem essa, entende!? Sem fundamento nenhum, kkk.

    E

    Alguém poderia me dizer se essa é a versão final ou vai ter mais personagens, fora os DLCs?


  5. #604
    Rugal Berstein
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Abigail Ver Post
    Eu estava de zoeira, um alivio cômico, porque em todo tópico é uma choradeira só em cima desse jogo, como não bastasse a audiência das 609 pagina do Street Fighter V, sempre arranjam uma maneira de falar do jogo, mesmo o moderador claramente pedindo para terminar com essa discussão que sempre da na mesma. E não é só nesse tópico, mas em todos.

    Mas enfim não queria ser arrogante, nem nada... As vezes eu também me sinto na vontade de responder, mas deixo passar, por que pode acabar gerando tretinhas que nem essa, entende!? Sem fundamento nenhum, kkk.

    E

    Alguém poderia me dizer se essa é a versão final ou vai ter mais personagens, fora os DLCs?

    Nesse caso me desculpe pela chapuletada. Foi mal.

  6. #605
    LeonX
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam


  7. #606
    LeonX
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam


  8. #607
    Administrador
    Inicio
    Oct 2010
    Posts
    2.898

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Offline Modes and Features:

    • Story – puts players at the center of a fierce battle as heroes from both universes come together to stop Ultron Sigma, the combined form of two robotic villains.
    • Arcade – recreates the classic arcade experience. Keep winning to move forward and confront the final boss in an epic showdown of skills.
    • Mission – players can do various tutorial missions, or try their hand at advanced character-specific challenges.
    • Training – set up a training area with various parameters and hone skills to improve fighting abilities.
    • Vs. Player 2 – go head-to-head against another player locally.
    • Vs. CPU – play solo against an AI-controlled opponent.
    • Collection – the Dr. Light Database contains numerous unlockable items, including cut scenes from the story mode, character/stage information, concept artwork and character/stage audio tracks.


    Online Modes and Features:

    • Ranked Match – battle other players online to advance in the rankings.
    • Casual Match – battle other players online without the results affecting the rankings.
    • Beginners League – a special league fought between players of Rank 14 or lower.
    • Lobby – search for or create a lobby where up to 8 players can engage in simultaneous player-vs-player matches.
    • Rankings – view the rankings of players from all over the world.
    • Replay Settings – configure replay settings and view replays.
    https://www.eventhubs.com/news/2017/...inners-league/

    Bonus:

  9. #608
    LeonX
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Não sabia que o nome inteiro do Dr. Light era Dr. Light Database :O

  10. #609
    Melfice
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Fish Ver Post
    ...

    Bonus:
    Mais uma prova, que é os fas que MANDAM nessa porra, e tem que RECLAMAR SIM!
    Putinha de empresa é só os SonyFanBoys!

  11. #610
    denis
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Melfice Ver Post
    Mais uma prova, que é os fas que MANDAM nessa porra, e tem que RECLAMAR SIM!
    Putinha de empresa é só os SonyFanBoys!
    Gratuito

    Enviado de meu SM-T111M usando Tapatalk

  12. #611
    Mastxadow
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Citação Postado originalmente por Melfice Ver Post
    Mais uma prova, que é os fas que MANDAM nessa porra, e tem que RECLAMAR SIM!
    Putinha de empresa é só os SonyFanBoys!
    Nunca foram ditas palavra tão verdadeiras,principalmente quanto aos fanboys da Sony.

  13. #612
    Administrador
    Inicio
    Oct 2010
    Posts
    2.898

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Saber reclamar e onde reclamar é mais importante ainda...Ao invés de só ficar de picuinha entre si. Por isso existe fórum da empresa.

    E que fanboy não é assim como vcs tão dizendo? Flame desnecessário...

    Enviado de meu ASUS_Z00LD usando Tapatalk

  14. #613
    Sakyo
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Acho que as outras repaginadas no visual vão vir no day 1 patch, porque Dante ainda tá esquisito, no geral melhorou bastante.


    Deram todas as evidências que o Venom vai estar no jogo, porque não anunciaram logo que ele é um dos 6 DLCs?

  15. #614
    Dreamerguy
    Visitante

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Pra mim estão todos horríveis ainda...parece uma coleção de action figures, a não ser que essa tenha sido a intenção da equipe criativa.

  16. #615
    Administrador
    Inicio
    Oct 2010
    Posts
    2.898

    Re: Marvel Vs. Capcom: Infinite (2017) - PS4, Xbox One e Steam

    Agora oficialmente...

    Marvel vs. Capcom: Infinite final launch roster

    Capcom

    • Strider
    • Arthur
    • Spencer
    • Zero
    • Mega Man X
    • Jedah
    • Chris Redfield
    • Dante
    • Ryu
    • Chun-Li
    • Morrigan
    • Frank West
    • Haggar
    • Nemesis
    • Firebrand

    Marvel

    • Rocket Raccoon
    • Dr. Strange
    • Hawkeye
    • Gamora
    • Ultron
    • Captain America
    • Iron Man
    • Thanos
    • Nova
    • Hulk
    • Captain Marvel
    • Thor
    • Spider-Man
    • Dormammu
    • Ghost Rider
    https://www.eventhubs.com/news/2017/...ully-revealed/

Página 41 de 63 PrimeiroPrimeiro ... 31394041424351 ... ÚltimoÚltimo

Tópicos Similares

  1. [MUGEN] - Marvel vs. Capcom 4 : Time Should Never Die
    Por vinimci no fórum Mugen e Beats of Rage
    Respostas: 2
    Último Post: 05/03/2019, 16:51
  2. Marvel Heroes Omega [Ps4 | Xbox One]
    Por Danielps no fórum Novidades Sobre Jogos
    Respostas: 16
    Último Post: 05/12/2017, 21:35
  3. Respostas: 115
    Último Post: 04/12/2016, 01:11
  4. Ultimate Marvel vs. Capcom 3
    Por West no fórum Novidades Sobre Jogos
    Respostas: 3
    Último Post: 20/07/2011, 14:33

Marcadores

Permissões de Postagem

  • Você não pode iniciar novos tópicos
  • Você não pode enviar respostas
  • Você não pode enviar anexos
  • Você não pode editar suas mensagens
  •